15 november 2010

Idag blev det en lång sovmorgon (kanske lite väl lång..). När jag väl kommit upp ur den varma sängen och babes mysiga famn så gjorde jag mig iordning och slängde i mig frukost. Ett tag senare hämtade bästaste Anna upp mig och så blev det att fika på Paus.

Efter det har jag inte gjort så supermycket mer än att ta en lååång dusch med hårinpackning, raka benen, ansiktsmask och allt sånt där. Så nu är jag frääsch igen. Fick även ett samtal från Maggan som gjorde mig glaaad! Wihoo! :D

Och jaa nu ska jag väll ta och kila ut i köket och koka mig lite ägg eller något. Ciao!


Kommentarer
Louise säger:

Jag vill jättegärna ta en fika! Kan du och Anna imorgon eftermiddag? :D

2010-11-16 | 11:19:07
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback