8 november 2010

I lördags kväll kom jag hem till Kristinehamn igen och överraskade älskling lite som trodde att jag skulle komma imorgon eller på onsdag. Men jag åkte med Anna-Sofia hem eftersom att jag inte hade lust att bara sitta i lägenheten och vänta. Men imorgon åker jag och pappa dit för att hämta alla möbler och saker :)

Så på kvällen i lördags när babe åkte på fest så satt jag i soffan med en skål popcorn och kollade på några avsnitt av Grey's Anatomy. Och igår blev det att ligga i sängen länge och mysa innan vi klev upp, tog en dusch och sen åkte till älsklings föräldrar och åt lite mat och efter det hem till pappa och hämta ett paket som kommit från H&M och sådär.

På kvällen igår blev det att kolla på film, The Last Airbender. Rätt kass film måste jag säga, knappt sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback