9 november 2010

Denna tisdag har spenderats i Norge, har flyttat ut resten av möblerna, städat resten och torkat alla golv och sen varit till banken för att avsluta depositionskontot. Så nu har jag varit i lägenheten i Dilling för sista gången, känns lite sorgligt men samtidigt skönt.

Hade även ett paket som väntade på mig i lägenheten, från mina kära Norportare! En bok om Malaysia, Singapore och Brunei och ett fint kort. Blev skitglad verkligen! Om nån av er läser detta (Vivian och Yvonne, jag vet att ni gör det iaf! ;D) så tack så hemskt mycket! Ni är för underbara! :)


Kommentarer
Sasha säger:

Presenter piggar alltid upp en :) Delta gärna i min tävling jag har i bloggen nu :)

2010-11-09 | 23:42:35
Bloggadress: http://sashas.se
vivian säger:

Bare hyggelig kjære du!



tenkte det kunne fungere som inspirasjon til din store mulige reise etter jul!



glad i deg



klem

2010-11-14 | 12:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback