The capital of Spain

Nu har jag precis kommit hem från Anna där jag varit och slingat håret på henne. Blev så fint så! Nu är jag riktigt sugen på att fixa håret själv, måste fixa en tid hos frisören för lite färgning..

Och medans älskling duschar så tänkte jag passa på att berätta om den sista staden vi besökte på vår resa, nämligen Madrid! Spaniens vackra huvudstad. Har dock berättat det mesta och lagt upp dom flesta bilderna i tidigare inlägg så vet inte vad jag kan säga mer än.. Åk dit! Jag ska absolut besöka Madrid nån mer gång. Gillade verkligen den staden.

Vi gick ju en ordentlig promenad en utav dagarna vi var där och hann se en del utav centrum och det är riktigt fint. Så mycket shopping blev det inte då vi inte var där för att shoppa, så vet inte om det är en bra shoppingstad. Men kan tänka mig att det är en riktigt bra partystad, så åker gärna dit och går ut nån helg! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback