1 oktober 2010

Goddagens! Nu är jag äntligen hemma hos älskling igen! Dock är han på jobbet.. Men det var verkligen otroligt skönt att få somna brevid min babe inatt :) Han åkte till jobbet vid 9, och jag klev inte upp ur sängen förens vid halv 1. Så nu är jag allt utvilad.

Har precis gjort mig iordning och är nu redo att möta dagen. Ska gå hem till mamma snart och hämta ett paket som kommit till mig, sen gå hem till pappa en snabbis, sen handla och sen fixa mat så att det är klart tills älskling kommer hem från jobbet.

Så jaa nu borde jag väll ta och stänga av datorn om jag ska hinna med allt kanske. Ciaaao!


Kommentarer
malin säger:

höh snygging min lilla jordgubbe

2010-10-01 | 16:55:46
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback