15 oktober 2010

Idag har jag varit ledig och det var riktigt skönt att sova länge. Dock vaknade jag till så fort ett flyg dundrade över huset, lite irriterande när jag ville ha en skön sovmorgon..

Direkt efter att jag käkat en sen frukost så satte jag igång och städade köket. Och nu är minsann nästan hela lägenheten ren, förutom ett rum. Får hoppas att det kan förbli såhär rent också.. Jag och AnnaSofia har även varit och handlat och sen bakat riktigt goda brownies med valnötter i, lite fika måste man ju ha hemma när Becka och Elinor kommer hit imorn ;D

Nu ikväll har jag gjort en lax- och spenatpaj (otroligt god!) och nu kollar jag på idol. Måste även hinna packa ner lite småsaker i pauserna som ska med till London, för imorn har jag nog inte mycket tid över till att packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback