29 oktober 2010

Hallå där! Sitter just nu på ett café i polen och äter supergod glass! Polen är typ.. jaa lite som man tänker sig Polen, lite ghetto och gammalt typ. Men vissa områden är riktigt fina!

flygresan hit var verkligen inte kul. Fick så galet ont i bihålorna eftersom att jag är förkyld så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Gjorde helt sjukt ont verkligen! Landningen var inte heller kul, för det första dök vi ner med nosen neråt (hallå?? Varför??) och vid landningen gungade vi en massa och kom aldeles för fort in och fick superbromsa. Lite felbedömning av piloten? Långt ifrån kul iaf.

Resten av dagen vet jag inte vad vi ska hitta på, får se vad det finns för kul saker att göra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback