6 oktober 2010

När man har alldeles för mycket tankar i huvudet är det alltid skönare att sysselsätta sig med något annat, och för stunden bara skjuta bort tankarna. Så idag promenerade jag hem till Anna och var där i flera timmar och åt äppelpaj, drack te och pratade. Trevligt trevligt!

Efter det bar det av till pappa, sällskap är ju bättre än att vara själv. Var där ett tag och sen åkte vi och handlade innan pappa släppte av mig här hos Steven igen. Så snart ska jag ta och laga lite mat. Blir rotfrukter i ugnen, kyckling och café de paris-sås till. Blir nog gott förhoppningsvis.


Kommentarer
Jennie säger:

Att hålla på i köket hjälper alltid mej när jag har för mycket tankar ihuvudet..

Gud va gott med äppel paj... nu blev jag sugen..

hoppas du haft en mysig kväll!

2010-10-06 | 23:45:50
Bloggadress: http://boobee.blogg.se/
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Nu är tävlingen om att vinna ett testexemplar av OroFluido Hair Oil avgjord. Titta gärna in på min blogg för att se om just du vann! Tack för att du deltog.

2010-10-07 | 19:09:00
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback