Bye bye Norportare

Så har jag nu gjort min sista dag på Moss Lufthavn Rygge, eller ja, det vet jag ju inte säkert, men sista på ett tag iaf. Vid 05.30 stämplade jag in och sen satt jag och gjorde i princip ingenting i 7,5h.. Var nästan inga som ville flyga idag tydligen, mellan 30-40 passagerare på de flesta flygen. Långtråkigt med andra ord.

Sen blev det att säga hej då till flera kära kollegor, vilket var trist. Men som sagt, vet ju inte säkert om det var sista dagen. Funderar ju på att flytta till Oslo och jobba där, och då kan jag ju jobba extra på MLR. Sen kan det ju hända att jag kommer tillbaks nästa sommar också :) Men iaf, jag kommer definitivt sakna alla härliga Norportare! Det har varit riktigt kul att jobba med er!




Kommentarer
Anonym säger:

Hejsan snygging :)!

Var ni på experience white i helgen?

Det var hur grymt som helst! :)

Om du gillar att festa och dansa (14-20 år) så är det höstens hetaste fest nu till helgen!

FESTINFO

PLATS: Fryshuset ARENAN

DATUM: Lördagen 30 Oktober

TID: 20.00-02.00

PRIS: 120 kronor (140 kronor i dörren)

GARDEROB: 10 kronor

ÅLDERSGRÄNS: 14-20 år

Medtag legitimation.

Låter inte det hur grymt som helst? :)

2010-10-26 | 16:33:05
Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/
Yvonnabee säger:

Busfrö.... Jeg savner deg allerede på jobb...! Og jeg har ikke jobbet etter du sluttet!



Men vi er jo blogg-kompiser nå : ) hihi..

Det var tydelig at etter jeg dro var det like lite å gjøre på innsjekk...(det syns på bildet av Anna Sofia) hehe... Genialt! : )



Kram til dej :D

2010-10-27 | 21:57:33
Bloggadress: http://www.yvonnetherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback