23 september 2010

Chokladsuget vann över mig igår, så vid halv tolv stog jag och bakade en kladdkaka. Hade dock varken ägg eller mjölk, som jag tycker behövs för en riktigt god kladdkaka, men efter lite receptändringar så blev den rätt god ändå!

Idag är jag ledig, och det har inte direkt varit en händelserik dag. Men det har varit skönt att bara ta det lugnt. Som att jag aldrig gör det annars.. haha. Cyklade iaf iväg och handlade förut så att jag har lite mat att käka, för äta bör man annars dör man.

Nu har Debatt börjat så det ska jag minsann kika på. Ciao!


Kommentarer
mäggggie säger:

hahahahaa ditt lille mongo

2010-09-23 | 23:26:39
C A Y D E N S säger:

SVAR: Åh tack tack tack snälla du! :D Skicka den till:



[email protected] :D



Kram!

2010-09-24 | 15:31:09
Bloggadress: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback