29 september 2010

Idag var det jobb 04.30 - 09.45 som gällde. Kom hem strax efter 10 och hoppade i säng direkt igen, var så sjuukt trött. Efter en massa helskumma drömmar så klev jag upp igen lite efter 12, jämt lite mer utvilad än innan jag la mig för att sova lite.

Efter det tog jag min kära cykel och traskade iväg för att få den fixad. Vart riktigt varmt att gå ute i solen faktiskt, sköönt. Efter en massa gående och letandes efter den där cykelaffären så hittade jag den tillslut och var där nån timme. Han skulle bara fixa däcket men min käre Monark hade lite mer brister än så, så vi stog där och pratade medans han grejade och grejade.

Tillslut kunde jag rulla hem på en nästan ny cykel, härligt! Resten av dagen är det bara chill framför tvn som gäller och så ska jag väll packa. Åker hem till min babe imorgon ju! :D

Okej, när jag läste igenom detta lät det oerhört ointressant. Ett helt inlägg om min cykel? haha, har man inget bättre att skriva om så har man inte.


Kommentarer
malin säger:

lille frankieboy

2010-09-29 | 18:16:50
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/
Louise säger:

Nej men vadå, det är intressant att läsa om din cykel! :D Blev det inte dyrt att fixa den i Norge?

2010-09-29 | 21:08:14
Bloggadress: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback