30 september 2010

Idag är jag glaad för äntligen ska jag få träffa världens bästa älskling igen! Dock inte förens 02.45 inatt, men ändå. Är till och med lite sådär småpirrig i magen som man var i början när man träffades. Aaah vad jag saknar honom, min prins.

Idag har det varit jobb för min del, där det stundtals var supermycket att göra och stundtals absolut ingenting. En kille som hade praktikvecka och var med mig ett tag idag fick självklart vara med när det inte var nånting att göra. Stackars killen fick bara sitta där och glo typ, måste ju ha trott att det var världens softaste jobb.. Det är det iofs stundtals, men ändå.. haha.

Just det när jag, i brist på annat att göra, satt och läste min egna blogg på jobbet idag så såg designen skitstor och skum ut. Såå såhär ska den iaf se ut mina damer och herrar;


Någon designen inte ser ut såhär för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback