At work


Jag ær så glad før att vi får en hel vecka tillsammans ♥


Sitter på jobbet nu och det ær verkligen helt døtt. Var en del att gøra nær jag børjade idag, men resten av dagen har varit hur lugn som helst. Jag døøør av uttråkning snart. Tur att jag snart slutar och får cykla hem till min babe och mysa.

Imorgon blir det en kort jobbdag och på kvællen nær A-S slutar så tar vi bilen och far hem till Kristinehamn i ett par dagar. Nej nu kommer det visst en passagera, hipp hurra, æntligen något att gøra iaf. Ciao!


Kommentarer
R # B 3 R T (Caydens.blogg.se) säger:

Hejhej! Gillar din blogg! :) Allt fint med dig? :)



Kramar!

2010-09-02 | 00:36:53
Bloggadress: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback