Hemma igen

Nu är jag hemma i lägenheten i Dilling igen. Lämnade Östersund och Malin vid 7 imorse och kom hem efter 10 ikväll. Lååång dag har det varit, minst sagt. Men dagarna hos Malin har helt klart varit värt allt tågåkande! Var så kul så att hälsa på bästa vän! Nu är det dock alldeles för lång tid tills vi ses igen..

Först blev det tåg till Trondheim vilket tog nästan 4h, efter det hade jag 3h att fördriva i Trondheim, så jag gick runt och kikade lite på stan och satte mig sen i hamnen och åt lite och läste. Riktigt fin och mysig stad det där faktiskt.

När klockan äntligen blev 2 åkte jag vidare mot Oslo, dit jag kom fram strax innan 9 ikväll och efter det blev det en timmes busstur innan jag tillslut var hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback