Lördag

Hallå där. Lördag idag, och jag skulle egentligen varit ledig men det blev jobb iaf vid 05.00. Var lagomt trött när jag klev upp inatt.. Efter jobbet var vi iväg och handlade lite och sådär och sen blev det matlagning för fulla muggar här hemma. Jag ställde mig och rullade och stekte en massa köttbullar som jag sen gjorde tomatsås och spaghetti till, lite Lady & Lufsen mat sådär. Och gott var det, minst sagt.

Nu är det lördagsmys med kladdkaka och Bring it on som gäller, ciao!


Okej, det ser inte så vidare gott på bild kanske..


Kommentarer
nadia säger:

Jag önskar att jag också hade haft energi till att göra matlådor. Men det tar sån jävla tid när man ska göra det till två personer.



www.prinsessanadia.se

2010-09-25 | 20:59:36
Bloggadress: http://prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback