Östersund it is

Hallå där. Sitter hemma i Malins fina lägenhet i Östersund nu. Hon har det så mysigt så här! Kom hit igår kväll efter att ha rest i typ 14h för att komma hit.. Och då hade världens bästa malin bakat scones och äppelpaj tills jag kom minsann, riiiktigt gott var det!

Idag har vi varit och kikat på stan, hittade faktiskt äntligen ett par jeans! Och en tröja blev det också, ser tydligen ut som en jordgubb i den.. haha

Förresten, igår när jag var i Trondheim så kom den norska kungen Harald och gick typ 10m ifrån mig. Var en massa folk som tog kort och filmade och poliser och vakter överallt och jag fattade inte alls vad som hände. Men efter lite googlande kom jag alltså fram till att det var kungen. Lite häftigt sådär.

Nej nu ska vi ta och äta lite mannagrynsgröt innan vi traskar iväg. Ikväll vankas det nämligen partaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback