Samma gata upp och ner


Jag letar mönster i gatan
Ibland så ser jag nåt system
Ibland så ser jag vart jag skulle
Ibland så ser jag bara sten



Idag har det varit en sån där lång dag, då klockan tickar och tickar men aldrig tycks gå framåt. Men det har varit en bra dag. Lite ensamt här hemma nu ikväll bara, skulle göra vad som helst för att ha min älskling här hos mig. Hållandes om mig framför en bra film. En vecka kvar, en låång vecka kvar. Men sen, sen ska jag njuta av att få vara med världens bästa! Jag längtar!

För övrigt kan jag säga att jag är galet sugen på choklad, en halv mil till affären är inte så roligt i sånna situationer. Men kanske bara bra det iofs.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback