Shopping och Eclipse



Denna dag har
spenderats i Karlstad med älskling där det blev en del shopping. Hittade dock inte det jag hade tänkt köpa, men lite annat fint fick följa med hem istället. Så nu är en hel del av lönen jag precis fick borta igen, inte lika kul. Kvällen har spenderats i soffan med en film, popcorn och babe. Så mysigt så. Såg på Eclipse, och den var allt bra. Lååångt ifrån lika bra som boken, men hade inte förväntat mig något annat ändå :)

Tänkte förresten kika på ett par stövlar på H&M när vi var i Karlstad men dom fanns såklart inte där. Så jag tänkte att jag beställer dom istället och kollade på hemsidan, och jodå dom fanns kvar i dom flesta storlekarna. Det var för 2h sen, nu finns dom inte ens kvar på hemsidan längre. Gaah, irriterande. Jag vill ju så jäkla gärna ha dom! Så nu ska jag gå och lägga mig i sängen och sura och sova istället.. God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback