Hallå där

En lång lunch/fika på Orion blev det med Anna idag, riktigt trevligt. Tror vi satt där i ungefär 3h, men har man mycket att prata om så har man. Efter det blev det en promenad hem till pappa där jag varit resten av dagen. Lagade lite god köttfärslimpa och så till kvällsmat och kollade på Ullared, helt galet kul program det där.

Nu sitter jag hos älskling och kikar lite på tv medans grabbarna spelar nått sånt där tråkigt spel på datorn, har aldrig förstått det roliga med det där. Så jag får roa mig själv minsann. Lite Sällskap med Filip & Fredrik börjar snart iaf, verkar som ett kul program :)


Kommentarer
malin säger:

du nöjde dig inte med en chokladboll?

2010-09-07 | 09:24:12
Bloggadress: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback